Για την επιχείρηση

Εταιρικό προφίλ Instagram: Πως να το χτίσεις

Το Instagram αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα οπτικοακουστικά μέσα των τελευταίων χρόνων. Το χρησιμοποιούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις για να τραβήξουν το ενδιαφέρον των πελατών τους, αντιλαμβανόμενες τη δύναμη της εικόνας! Και αφού η εικόνα μετράει, η δημιουργία Instagram Business Profile, αποτελεί μια κίνηση που επιβάλλεται. Ειδικά αν ταιριάζει με το ύφος της εκάστοτε εταιρείας!

Όμως πως μπορεί να είναι αποδοτικό ένα τέτοιου είδους εργαλείο σε συνάρτηση με τον ανταγωνισμό της εικόνας που επικρατεί από άλλες επιχειρήσεις; Η απόκτηση περισσότερων followers και εν δυνάμει πελατών, αποτελεί μια δύσκολη διαδικασία.

Θεωρείς ότι ταιριάζει στην επιχείρησή σου ένα εταιρικό προφίλ Instagram; Αναρωτιέσαι ποια είναι τα κατάλληλα βήματα για να χτίσεις το εταιρικό σου profile και να αποκτήσεις περισσότερους followers; Τότε είσαι στο σωστό σημείο!

Δες πως μπορείς να προβληθείς μέσα από το 11888 giaola!

Προσοχή στο ύφος και το style του λογαριασμού σου

Ένα από τα κύρια ερωτήματα που πρέπει να απαντήσεις πριν ανοίξεις το Instagram business profile, είναι το ύφος και το style που θες να έχει η εικόνα της εταιρείας σου στο συγκεκριμένο social media. Θα πρέπει να αποφασίσεις τι ύφος θα υπηρετείς, ώστε να δημιουργήσεις μια αρκετά συνεκτική εικόνα στο λογαριασμό σου. Αυτό θα δώσει την εντύπωση σε όποιον ακολουθεί το εταιρικό προφίλ στο Instagram της επιχείρησής σου, μιας προσεγμένης και επιμελημένης εταιρικής εικόνας. Αν δεν μπορείς να το φανταστείς, σκέψου το σαν να είναι το online κανάλι επικοινωνίας σου με τους πελάτες! Δεν πρέπει να είναι το ίδιο περιποιημένο, όπως και το μαγαζί σου;

Η εικόνα…μετράει

Η εικόνα μετράει…και το Instagram είναι ένα άκρως καλλιτεχνικό social media. Ό,τι έχει σχέση με φωτογραφίες και βίντεο, μπορείς να το βρεις στο Instagram. Η διαφορά όμως του προσωπικού από το Instagram Business Profile, έγκειται στο γεγονός πως το επαγγελματικό profile πρέπει να δείχνεις ιδιαίτερη προσοχή στο δημιουργικό σου!

Δώσε λίγο μεγαλύτερη σημασία στις ποιοτικές φωτογραφίες και στα καλά μονταρισμένα βίντεο! Το καλό και προσεγμένο δημιουργικό του Instagram, κάνει τους followers να ακολουθούν έναν εταιρικό λογαριασμό που θα τους τραβήξει το ενδιαφέρον και την προσοχή. Αξίζουν μερικά λεπτά με αφοσίωση στη λεπτομέρεια της εικόνας για να αποκτήσεις περισσότερους followers που θα λατρεύουν ό,τι βλέπουν στον εταιρικό σου λογαριασμό! Αν ωστόσο, αυτό σε δυσκολεύει, πάντα μπορείς να πάρεις τη γνώμη ενός expert.

Προώθησε την επιχείρησή σου.

Χρησιμοποίησε τα Instagram Hashtags

Το Instagram μπορεί να μην σου δίνει τη δυνατότητα clickable url κάτω από κάθε photo του Instagram Business Profile σου. Όμως σου δίνει την ευκαιρία για χρησιμοποιήσεις πλήθος hashtags που θα πολλαπλασιάσουν την προβολή της φωτογραφίας ή του βίντεό σου! Οι χρήστες του Instagram μπορούν να ακολουθούν τα hashtags που τους ενδιαφέρουν. Επιπλέον, αν πατούν πάνω σε αυτά, μπορούν να βλέπουν ό,τι αφορά το συγκεκριμένο hashtag. Θυμήσου ότι τα Instagram hashtags λειτουργούν με εντελώς διαφορετικό τρόπο απ’ ότι τα hashtags του Facebook! Βάλε λοιπόν, λίγες λέξεις, σε κάθε photo και θα κερδίζεις κάθε μέρα μερικούς followers.

Να έχεις συνέπεια στις αναρτήσεις σου

Το κοινό εξοικειώνεται με το περιεχόμενο που παρουσιάζεις στο εταιρικό προφίλ σου στο Instagram. Αποτέλεσμα αυτού είναι να θυμάται υποσεινήδητα πως κάθε μέρα ή κάθε δύο μέρες, θα δει μια ανάρτηση που να αφορά το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Αν δεν είσαι συνεπής στην ημέρα και στην ώρα ανάρτησης του περιεχομένου σου, οι followers θα αρχίσουν να μειώνονται παρά να αυξάνονται! Και αυτό γιατί θα σταματήσουν να έχουν την ίδια συνεχόμενη αλληλεπίδραση με την υπηρεσία ή το προϊόν σου. Γι’ αυτό, να έχεις συνέπεια στις αναρτήσεις σου!

Και το Instagram θέλει το savoir vivre του!

Κάθε άνθρωπος, όταν κάνει ένα σχόλιο ή δείχνει πως κάτι του αρέσει, θέλει ανταπόδοση και ανταπόκριση. Και αυτός είναι ένας κανόνας που ισχύει γενικά. Πολύ περισσότερο, στα social media, που οι χρήστες μπαίνουν δύσκολα στη διαδικασία να δείξουν ότι κάτι τους αρέσει πραγματικά! Όταν δείχνουν ότι τους αρέσει η εικόνα που μόλις ανάρτησες ή σχολιάζουν θετικά την υπηρεσία ή το προϊόν σου, μην ξεχνάς να ανταποδώσεις με ευγένεια και σεβασμό! Θυμήσου ότι και τα social media, χρειάζονται το savoir vivre τους!

Το storytelling του story

Μια φορά και έναν καιρό…ξεκίνησαν τα stories του Instagram! Τα stories μπορούν να δείχνουν όσες λεπτομέρειες έχεις να πεις στο κοινό σου…καθημερινά! Η ποιότητα και η διαφορετικότητα της καθημερινής κατάστασης της επιχείρησή σου, θα κάνει τους followers σου να παρακολουθούν όλο και περισσότερα stories. Σκέψου το σαν μια μικρή αφήγηση ιστορίας. Μπορείς να δείχνεις σε επεισόδια στο κοινό σου το οποίο σιγά σιγά και με βάση τη συνέπειά σου, θα συνηθίζει σε αυτό που βλέπει.

Ελπίζουμε να σε βοηθήσαμε και να σε ωθήσαμε ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχία του Instagram Business Profile και στην αύξηση των followers! Αν χρειάζεσαι τη βοήθεια ενός expert ή επιθυμείς να μάθεις και άλλα νέα για να αναπτύξεις την επιχείρησή σου δες εδώ.

Ελβίρα Βολανάκη

Recent Posts

Τι πρέπει να προσέξεις στον σεισμό

Οι σεισμοί είναι ένα ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο στην χώρα μας και με το πέρασματων ετών…

7 months ago

Πώς να προετοιμαστείς σωστά για ταξίδι με το αυτοκίνητο

Τα οδικά ταξίδια, μπορούν να μείνουν πραγματικά αξέχαστα αν υπάρχει σωστήπροετοιμασία και οργάνωση. Οι εικόνες…

9 months ago

Επιλογή Κλιματιστικού με Βάση το BTU & Τετραγωνικά

Ψάχνεις να εγκαταστήσεις ένα νέο κλιματιστικό στο χώρο σου; Το πρώτο κριτήριο για την επιλογή…

4 years ago

Εγκατάσταση Κλιματιστικού: Τι πρέπει να γνωρίζεις

Αν θες να διατηρήσεις το σπίτι σου δροσερό τους καλοκαιρινούς μήνες και ζεστό τους χειμερινούς,…

4 years ago

Πότε μπορεί να χρειάζεσαι άντληση υδάτων;

Η ανάγκη για άντληση υδάτων, είναι ένα ζήτημα που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τα τελευταία…

4 years ago

Αποφράξεις Αποχετεύσεων: Πότε Χρειάζεσαι Συνεργείο;

Οι αποφράξεις είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που θα αντιμετωπίσεις στην καθημερινότητα σου.…

4 years ago