Γιατί το online booking υπηρεσιών είναι must για την επιχείρησή σου

Ακόμα δουλεύεις χωρίς ένα σύστημα ηλεκτρονικού κλεισίματος ραντεβού και προσπαθείς να καταλάβεις τα οφέλη του να χρησιμοποιήσεις κάτι τέτοιο για την επιχείρησή σου; Ήρθε η ώρα να διευρύνεις τις γνώσεις σου γύρω από το online booking υπηρεσιών και να μάθεις πώς μπορεί αυτή η απλή προσθήκη να δώσει ώθηση στην επιχείρησή σου, κατανοώντας γιατί ήδη πολλές επιχειρήσεις την έχουν ήδη αγαπήσει.

Εν έτη 2018, ένα σύστημα ηλεκτρονικού κλεισίματος ραντεβού αποτελεί must για κάθε επιχείρηση που θέλει να διευρύνει το πελατολόγιό της χωρίς υψηλό κόστος.

Και ενώ το να στήσεις ένα σύστημα ηλεκτρονικού κλεισίματος ραντεβού από την αρχή, είναι αρκετά απαιτητικό τόσο από προγραμματιστική άποψη όσο και από θέμα χρόνου, υπάρχουν πλατφόρμες με έτοιμο λογισμικό, στις οποίες μπορείς να ενταχθείς με πολύ μικρότερο κόστος.

Αύξησε τους πελάτες σου

Το σίγουρο είναι ότι πλέον ένα πολύ μεγάλο μέρος της αγοράς κινείται ηλεκτρονικά. Αυτό πλέον δεν αφορά μόνο τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων αλλά και υπηρεσιών. Το αγοραστικό κοινό αναζητά επιχειρήσεις και επαγγελματίες online, όχι απλά για να πάρει πληροφορίες αλλά και για να κλείσει ραντεβού μαζί τους, με τον πιο σύντομο τρόπο.

Ακόμα και εκείνοι που ίσως να μην είχαν στο νου τους να κλείσουν ραντεβού ηλεκτρονικά μαζί σου, είναι πιο πιθανό να το κάνουν αν ερχόμενοι στη σελίδα σου δουν ότι έχουν τη δυνατότητα.

Αν το σκεφτούμε πιο αναλυτικά, μέχρι σήμερα για να κλείσεις ραντεβού με έναν πελάτη έπρεπε να επικοινωνήσεις μαζί του είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email, ώστε εκείνος να πάρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται και τελικά να αποφασίσει αν θέλει να εξυπηρετηθεί από εσένα ή όχι. Αυτή η διαδικασία είναι αποδοτική έως ένα σημείο αλλά μπορεί να είναι και πολύ χρονοβόρα, αν ο πελάτης δεν μπορεί να σε βρει στο τηλέφωνο τη στιγμή που θέλει ή δεν λάβει άμεσα απάντηση στο email του, με αποτέλεσμα να στραφεί αμέσως παντού. Αυτή είναι μια χαμένη ευκαιρία για ραντεβού που θα μπορούσε μην έχει χαθεί αν υπήρχε ένα κουμπί που θα έδινε στον πελάτη τη δυνατότητα να κλείσει το ραντεβού του τη στιγμή που βρίσκεται στη σωστή διάθεση για να το κάνει, χωρίς να το σκεφτεί ξανά και ξανά και του δημιουργηθούν αμφιβολίες.

Λιγότερο άγχος

Όταν έχεις να κάνεις με πελάτες συνήθως δεν υπάρχουν ωράρια. Το τηλέφωνο και το email καταναλώνουν πολύ χρόνο στην καθημερινότητά σου καθώς και πολύ από την ενέργειά σου, αφού προσπαθείς να τους εξυπηρετήσεις όλους και να μη δυσαρεστήσεις κανέναν πελάτη.

Καθιερώνοντας ένα σύστημα ηλεκτρονικού κλεισίματος ραντεβού, αρχίζεις σταδιακά να αποδεσμεύεσαι από τα τηλέφωνα που χτυπούν ασταμάτητα, και αποκτάς μια ηλεκτρονική ατζέντα που έχει τακτοποιημένα όλα σου τα ραντεβού, συνήθως χωρίς να χρειαστεί η δική σου παρέμβαση.

Η διαδικασία γίνεται πιο σύντομη, πιο εύκολη και πιο ευχάριστη όχι μόνο για τον πελάτη αλλά και για εσένα!

Αύξησε το κέρδος της επιχείρησης

Όπως είπαμε και πιο πάνω, ίσως το να στήσεις από την αρχή ένα σύστημα για ηλεκτρονική διαχείριση ραντεβού, μπορεί να σου κοστίσει αρκετά. Αντίθετα, το να ενταχθείς σε μια πλατφόρμα που προσφέρει τη δυνατότητα, ενώ παράλληλα έχει μεγάλη αναγνωρισημότητα και αποδοχή από το αγοραστικό κοινό, μπορεί να σου αποφέρει σημαντικά κέρδη και μείωση του κόστους στην επιχείρησή σου.

Είναι γνωστό πως το digital είναι πάντα πιο οικονομικό και φέρνει περισσότερες δυνατότητες και ευκαιρίες. Για αυτό άλλωστε, όλοι πλέον στρέφονται σε αυτό. Αν σου δίνεται η δυνατότητα να βρίσκεις πελάτες ηλεκτρονικά και να διαχειρίζεσαι τα ραντεβού σου μαζί τους με αυτόν τον τρόπο, το συνολικό σου κέρδος θα καταλήξει να είναι σαφώς μεγαλύτερο για τους εξής λόγους:

  1. Δεν θα απαιτείται η φυσική σου παρουσία στον επαγγελματικό σου χώρο για επιπλέον ώρες που θα αφιερώνεις για να οργανώνεις και να διαχειρίζεσαι τα ραντεβού σου.
  2. Οι ώρες που τώρα χρειάζεσαι για να κανονίσεις το πρόγραμμά σου θα είναι ελεύθερες και θα μπορείς να τις αξιοποιήσεις για να εξυπηρετήσεις περισσότερους πελάτες σε καθημερινή βάση.
  3. Θα έχεις την ευκαιρία να προωθήσεις τη δουλειά σου σε ένα σαφές μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό που μέχρι τώρα δεν σε γνώριζε.
  4. Αν εξυπηρετείς και στον χώρο του πελάτη, θα μπορέσεις να επεκτείνεις τη διανομή των υπηρεσιών σου σε περισσότερες περιοχές.

Σκέφτεσαι ότι ήρθε η ώρα να αναπτύξεις ψηφιακά την επιχείρησή σου; Ξεκίνα εδώ!

You may also like