Εν έτει 2018 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Έχουν αλλάξει ριζικά την αγοραστική συμπεριφορά αλλά και την στάση των επιχειρηματιών. Αν, λοιπόν, σκέφτεσαι πως να κάνεις προώθηση μέσω social media,τότε αυτό που έχεις να κάνεις είναι να συνεχίσεις την ανάγνωση του άρθρου. Ενημερώσου για τους τρόπους που μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα social media ώστε να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα: πελάτες.
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Το πρώτο βήμα για να κάνεις προώθηση μέσω social media είναι να ξεκινήσεις να ασχολείσαι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δημιούργησε λογαριασμό στο Facebook, το Instagram, το Twitter και όποια άλλα social media κανάλια θεωρείς πως ταιριάζουν στην φιλοσοφία της εταιρείας σου. Έρευνες έχουν δείξει πως το 77% μικρομεσαίων επιχειρήσεων χρησιμοποίησε το Facebook ως πλατφόρμα για την επίτευξη των στόχων τους. Άρα θα μπορούσε να είναι μια καλή αρχή και για εσένα!
Θέτοντας τον εαυτό σου, ως μέρος των κοινωνικών δικτύων, αυτομάτως μπορείς να προσεγγίσεις όσους ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Ωστόσο, σημαντικό θεωρείται το γεγονός πως η παρουσία σου στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης πρέπει να είναι σταθερή και συνεπής. Το κοινό των social media εξοικειώνεται με την παρουσία του περιεχομένου της επιχείρησής σου, με αποτέλεσμα η μη σταθερή παρουσία να μην φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ανανέωσε, λοιπόν, το περιεχόμενο των καναλιών σου σε τακτά χρονικά διαστήματα και δημιούργησε σχέσεις εμπιστοσύνης με το αγοραστικό κοινό.
Δες πως μπορείς να προβληθείς μέσα από το 11888 giaola!
Το quality content αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες που θα κάνει την προώθηση μέσω social media να διαφοροποιηθεί μέσα στην πληθώρα των πληροφοριών που κυριαρχούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά το ποιοτικό και συνάμα μοναδικό περιεχόμενο, τόσο των blogs της ιστοσελίδας σου, όσο και των post που αναρτάς στα social media, έχει περισσότερες πιθανότητες να κοινοποιηθεί από το κοινό. Τα περισσότερα shares, δίνουν περισσότερες προβολές στο περιεχόμενό σου, άρα και περισσότερες πιθανότητες αγοραστικής διαδικασίας.
Ο προβληματισμός σου έγκειται στο τι ακριβώς θα αναρτήσεις; Μπορείς να δημιουργήσεις ένα ημερολόγιο με τα νέα και τις πληροφορίες που θα ήθελες να γνωρίζουν οι εν δυνάμει πελάτες σου. Αν ο προβληματισμός σου είναι εντονότερος, μπορείς να συμβουλευτείς έναν content creator. Εκείνος, θα σε καθοδηγήσει για το τι ακριβώς πρέπει να προβάλεις ώστε να προωθήσεις αποτελεσματικά την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο.
«Μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις» και στον χώρο των social media, αυτό αποτελεί μια πραγματικότητα. Οι πρωτότυπες εικόνες, παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία μιας σωστής εταιρικής και διαδικτυακής εικόνας για μια επιχείρηση. Είναι το πρώτο στοιχείο που θα προσέξει ο ενδιαφερόμενος πελάτης κατά την διάρκεια ενός γρήγορου scroll στο κινητό του. Στόχος σου είναι να τον κάνεις να σταματήσει στη δική σου εικόνα. Αν αυτό επαναληφθεί μερικές φορές, τότε πολύ πιθανόν να χρησιμοποιήσει εν τέλει την υπηρεσία ή το προϊόν σου. Αφιέρωσε, λοιπόν, μερικά λεπτά για να βρεις μια ιδιαίτερη εικόνα που να περιγράφει αυτό ακριβώς που επιθυμείς.
Δεν πρέπει να ξεχνάς πως τα social media είναι τα κανάλια που θα σε βοηθήσουν να στρέψεις τους εν δυνάμει καταναλωτές στο διαδικτυακό σου μαγαζί: το site σου! Γι’ αυτόν το λόγο, μην ξεχνάς πως τα url πάνω από τα εντυπωσιακά post. Ή τα blog που κοινοποιείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να οδηγούν τους followers στην ιστοσελίδα σου. Και αυτό, διότι στον συγκεκριμένο κυβερνοχώρο θα πραγματοποιηθεί η διαδικτυακή αγορά ή η τηλεφωνική επικοινωνία με την επιχείρησή σου. Όσα περισσότερα άτομα επισκέπτονται το site σου, τόσες περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να ολοκληρωθεί η αγορά.
Στο διαδικτυακό γίγνεσθαι υπάρχει πληθώρα χρηστών. Σίγουρα κάποιοι από αυτούς ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σου και κάποιοι άλλοι όχι. Κατά τη προώθηση μέσω social media πρέπει να απευθύνεσαι στα άτομα που έχουν τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με το προϊόν σου. Ή ακόμα και που θα επιθυμούσαν να το βρουν. Αν έχεις ένα e-shop αθλητικών παπουτσιών, τότε το κοινό σου μπορεί να αποτελείται από άτομα που ασχολούνται με την γυμναστική ή την υγιεινή διατροφή. Και αυτό, επειδή υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν αθλητικά παπούτσια. Η δημιουργία ενός target group θα σε βοηθήσει vα αυξήσεις τις πιθανότητες διαδικτυακής αγοράς. Ταυτόχρονα θα σε βοηθήσει και στη δημιουργία συγκεκριμένου περιεχομένου.
Έχεις ξεκαθαρίσει ποια άτομα ενδιαφέρονται περισσότερο για το προϊόν ή την υπηρεσία σου; Τότε το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσεις διαφημιστικές καμπάνιες που απευθύνονται σε αυτά τα άτομα. Όταν οι χρήστες των social media δουν μια διαφήμιση με θέματα του ενδιαφέροντός τους είναι πολύ πιθανόν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία. Ακόμα, μπορεί να κάνουν απευθείας την ολοκλήρωση της online αγοράς. Για να μεταφραστεί το διαφημιστικό budget που θα διαθέσεις σε πωλήσεις, θα πρέπει να έχεις ακολουθήσει όλα τα παραπάνω βασικά βήματα. Για να φανούν τα αποτελέσματα των ενεργειών σου, θα πρέπει να είσαι συνεπής και σταθερός στην χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Θεωρείς πως χρειάζεσαι επιπλέον πληροφόρηση για να προωθήσεις την επιχείρησή σου; Ενημερώσου από το blog του 11888 για επιχειρηματικά θέματα εδώ.
Οι σεισμοί είναι ένα ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο στην χώρα μας και με το πέρασματων ετών…
Τα οδικά ταξίδια, μπορούν να μείνουν πραγματικά αξέχαστα αν υπάρχει σωστήπροετοιμασία και οργάνωση. Οι εικόνες…
Ψάχνεις να εγκαταστήσεις ένα νέο κλιματιστικό στο χώρο σου; Το πρώτο κριτήριο για την επιλογή…
Αν θες να διατηρήσεις το σπίτι σου δροσερό τους καλοκαιρινούς μήνες και ζεστό τους χειμερινούς,…
Η ανάγκη για άντληση υδάτων, είναι ένα ζήτημα που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τα τελευταία…
Οι αποφράξεις είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που θα αντιμετωπίσεις στην καθημερινότητα σου.…