Έχεις συνεργείο αυτοκινήτων και αισθάνεσαι πως οι πελάτες σου σε θυμούνται μόνο όποτε έχει δημιουργηθεί μια βλάβη στο αυτοκίνητό τους; Όταν τους έχει συμβεί κάποιο έκτακτο περιστατικό, αντιλαμβάνονται πως πρέπει να σε επισκεφτούν, ώστε να έχουν…σώας τας φρένας!
Ωστόσο, αντιλαμβάνεσαι πως η προώθηση της εταιρείας σου δεν γίνεται με τον σωστό και αποτελεσματικό τρόπο. Δηλαδή, να έχεις όλον τον χρόνο μια συνεχή ροή πελατείας, που –όχι μόνο θα διατηρηθεί- αλλά θα αυξάνεται κάθε μήνα.
Έχεις προβληματιστεί για τους τρόπους που θα μπορούσες να αυξήσεις την πελατεία σου; Θέλεις να κάνεις τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου να σε θυμούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα; Ενημερώσου για τους τρόπους που θα μπορέσεις να την προωθήσεις αποτελεσματικά!
Τα χρόνια εμπειρίας και η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει το συνεργείο αυτοκινήτων σου είναι ένα αποτέλεσμα που πρέπει να γίνει γνωστό τόσο στους παλιούς όσο και στους νέους πελάτες. Ο πιο άμεσος τρόπος είναι οι γραπτές εγγυήσεις που μπορείς να δίνεις σε όσους επισκέπτονται την εταιρεία σου. Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχύσεις την αξιοπιστία της επιχείρησής σου και θα κάνεις τους πελάτες, να νιώθουν εμπιστοσύνη για την ποιότητα των υπηρεσιών σου. Και φυσικά, το κτίσιμο της εταιρικής σου εικόνας θα βελτιωθεί αδιαμφισβήτητα!
Σίγουρα έχεις κάποιους μόνιμους πελάτες που εμπιστεύονται το συνεργείο αυτοκινήτων σου εδώ και χρόνια! Όσο και αν σε ενδιαφέρει να κερδίσεις νέους πελάτες, θα πρέπει να αφήνεις ικανοποιημένους και τους παλιούς σου πελάτες. Το πρόγραμμα ανταμοιβής υπηρεσιών είναι ένας εύκολος τρόπος να ανταμείψεις τους ήδη ενεργούς πελάτες σου με μια υπηρεσία μειωμένης τιμής. Για παράδειγμα, μετά από την συμπλήρωση κάποιων ήδη πραγματοποιημένων επισκευών στο όχημά τους. Αν ένας πελάτης έχει έρθει 3 φορές στο συνεργείο αυτοκινήτων σου, μπορείς να του προσφέρεις δωρεάν μια αλλαγή στα λάδια αυτοκινήτου. Το πρόγραμμα ανταμοιβής των πελατών θα σε βοηθήσει να κάνεις τους πελάτες σου να αναμένουν την συμπλήρωση των υποχρεωτικών επισκευών στο συνεργείο αυτοκινήτων σου. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο οι πελάτες σου θα έρχονται πιο συχνά για service του οχήματός τους, αλλά πολύ πιθανόν να ενημερώσουν τους φίλους και συγγενείς τους, για τη μειωμένη τιμή της υπηρεσίας που προσφέρεις ανά διαστήματα!
Το να υπενθυμίζεις τα προγραμματισμένα ραντεβού σας με τον πελάτη είναι κάτι που θα κάνει τον ίδιον να αισθάνεται την ασφάλεια πως θυμάσαι πότε πρέπει να γίνει η συντήρηση του οχήματός του. Αυτομάτως, αποκτάτε μια άλλη επικοινωνία και σχέση, που μπορεί να βοηθήσει στην επαναλαμβανόμενη συχνή επισκευή του αυτοκινήτου του! Ακολούθησε, λοιπόν, μια στρατηγική email marketing. Έτσι θα επικοινωνείς με τον πελάτη σου και θα του υπενθυμίζεις το προγραμματισμένο σας ραντεβού!
Αν μη τι άλλο, η προώθηση του συνεργείου αυτοκινήτου είναι ένα δύσκολο στοίχημα! Ωστόσο, μπορείς να κάνεις πιο εύκολη την διαδικασία αυτή, αν αξιοποιήσεις τις δυνατότητες που δίνει στους επαγγελματίες το 11888 giaola. Πλέον, μπορείς όχι μόνο να καταχωρήσεις το συνεργείο αυτοκινήτων σου στον μεγαλύτερο επαγγελματικό κατάλογο της Ελλάδας, αλλά και να δώσεις την δυνατότητα σε όλους τους χρήστες που επισκέπτονται καθημερινά το 11888.gr να κλείσουν ραντεβού με την επιχείρησή σου. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποκτήσεις μια διαδικτυακή παρουσία και ταυτόχρονα θα μπορείς να προσεγγίσεις νέους πελάτες που είναι στην ευρύτερη περιοχή σου και αναζητούν συνεργείο αυτοκινήτων! Γιατί λοιπόν να μην τους δώσεις αυτή τη δυνατότητα;
Οι σεισμοί είναι ένα ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο στην χώρα μας και με το πέρασματων ετών…
Τα οδικά ταξίδια, μπορούν να μείνουν πραγματικά αξέχαστα αν υπάρχει σωστήπροετοιμασία και οργάνωση. Οι εικόνες…
Ψάχνεις να εγκαταστήσεις ένα νέο κλιματιστικό στο χώρο σου; Το πρώτο κριτήριο για την επιλογή…
Αν θες να διατηρήσεις το σπίτι σου δροσερό τους καλοκαιρινούς μήνες και ζεστό τους χειμερινούς,…
Η ανάγκη για άντληση υδάτων, είναι ένα ζήτημα που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τα τελευταία…
Οι αποφράξεις είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που θα αντιμετωπίσεις στην καθημερινότητα σου.…