Τον προηγούμενο η μήνα ο ιδρυτής και CEO του Facebook, Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε τις νέες αλλαγές που έρχονται στην πλατφόρμα με το νέο έτος. Η ομάδα του Facebook, αφουγκράστηκε τα σχόλια και τα παράπονα των χρηστών για την τοποθέτηση πολλών branded posts στο news feed τους. Γι’αυτό, αποφάσισε να αλλάξει τον αλγόριθμο και να δώσει προτεραιότητα στα posts που προέρχονται από προσωπικά προφίλ.
Με αυτόν τον τρόπο, το Facebook θέλει να στρέψει το ενδιαφέρον και πάλι στους ανθρώπους. Να τους παρακινήσει δηλαδή να αλληλοεπιδρούν περισσότερο μεταξύ τους, αντί να μένουν παθητικοί δέκτες προωθητικών posts από τις σελίδες διάφορων brands. Πιο συγκεκριμένα, τα posts τα οποία θα εμφανίζονται περισσότερο στην αρχική σελίδα των χρηστών θα είναι εκείνα που έχουν την μεγαλύτερη αλληλεπίδραση από τους ίδιους και τους φίλους τους, καθώς και εκείνα που προωθούν την αλληλεπίδραση και την συζήτηση.
Δες πως μπορείς να προβληθείς μέσα από το 11888 giaola!
Η είδηση αυτή έσκασε σαν βόμβα στα χέρια των marketers. Τα communities που προσπαθούσαν για χρόνια να φτιάξουν στα Facebook Pages, θα είναι σαφώς λιγότερο αξιοποιήσιμα όσον αφορά τα οργανικά posts. Οι σελίδες θα δουν το reach τους να μειώνεται σημαντικά. Κυρίως αν τα posts τους δεν έχουν μεγάλη αλληλεπίδραση από το κοινό.
Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε πολύ συχνά στην αρχική σελίδα μας posts με φωτογραφίες και βίντεο που σου λένε «κάνε tag έναν φίλο σου αν…» ή «κάνε like αν…». Αυτού του είδους τα posts ψαρεύουν αλληλεπιδράσεις χωρίς να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό. Όμως, καταφέρνουν να ανεβάσουν σημαντικά τα οργανικά reach και engagement rates τους. Με τις αλλαγές στο Facebook feed, θα προωθούνται πολύ λιγότερο posts τα οποία θα έχουν σαν call to action, να κάνει ο χρήστης tag έναν φίλο του, να κάνει share, να ψηφίσει με ένα συγκεκριμένο reaction ή να απαντήσει μονολεκτικά.
Ψάξε να βρεις τι χρήσιμη πληροφορία μπορεί να προσφέρει το brand σου στους ακόλουθους της σελίδας σου. Ψάξε το κοινό σου και ανακάλυψε τα ενδιαφέροντά τους. Φρόντισε να δημοσιεύεις posts που έχουν νόημα για αυτούς, δημιουργώντας πραγματικές αλληλεπιδράσεις και συζητήσεις. Το να προσπαθείς να «χακάρεις» το Facebook για να βγαίνεις στην κορυφή του news feed δεν θα λειτουργεί από εδώ και στο εξής.
Δες πως μπορείς να προβληθείς μέσα από το 11888 giaola!
Η ομάδα του Facebook επενδύει σημαντικά στο βίντεο περιεχόμενο, καθώς θεωρούν ότι είναι πολύ μεγάλο trend. Για τον λόγο αυτό ήδη έχουν φροντίσει να προωθήσουν σημαντικά τα βίντεο στο news feed.
Το ίδιο το Facebook στα τέλη του 2017 έβγαλε ένα ακόμα update για τον αλγόριθμο του newsfeed. Εκείνο προτείνει τα παρακάτω:
Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες χαμηλής ποιότητας με spam περιεχόμενο. Εκείνες παίρνουν σημαντικό traffic από το Facebook, προσφέροντας στους χρήστες πολύ κακής ποιότητας εμπειρία. Ήδη από το 2017, το Facebook έχει ξεκινήσει να υποτιμάει το reach τέτοιου είδους posts που στέλνουν τους χρήστες σε χαμηλής ποιότητας ιστοσελίδες.
Για να βεβαιωθείς ότι το site σου δεν θα υποβαθμιστεί από το Facebook:
Οι σεισμοί είναι ένα ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο στην χώρα μας και με το πέρασματων ετών…
Τα οδικά ταξίδια, μπορούν να μείνουν πραγματικά αξέχαστα αν υπάρχει σωστήπροετοιμασία και οργάνωση. Οι εικόνες…
Ψάχνεις να εγκαταστήσεις ένα νέο κλιματιστικό στο χώρο σου; Το πρώτο κριτήριο για την επιλογή…
Αν θες να διατηρήσεις το σπίτι σου δροσερό τους καλοκαιρινούς μήνες και ζεστό τους χειμερινούς,…
Η ανάγκη για άντληση υδάτων, είναι ένα ζήτημα που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τα τελευταία…
Οι αποφράξεις είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που θα αντιμετωπίσεις στην καθημερινότητα σου.…