Για την επιχείρηση

Tips για email marketing καμπάνια του Αγίου Βαλεντίνου

Η ημέρα των ερωτευμένων πλησιάζει. Μαζί με αυτή πλησιάζει άλλη μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προβάλλουν περισσότερο την καμπάνια τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, μοιράζοντας απλόχερα αγάπη!

Ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεις, μπορείς να δημιουργήσεις δελεαστικές προσφορές και έξυπνα μηνύματα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ευκαιρία κιόλας να επιστρατεύσεις την φαντασία και την δημιουργικότητά σου!

Οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν κάτι παραπάνω για το άλλο τους μισό. Ένας αποτελεσματικός τρόπος να τους επικοινωνήσεις την προσφορά σου είναι το email marketing!

Ίσως λοιπόν, η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να είναι άλλη μια ευκαιρία για εσένα. Με μια σύντομη αλλά δημιουργική καμπάνια μπορείς να ενισχύσεις το brand σου.

Αποδίδουν πραγματικά οι καμπάνιες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου;

Υπάρχει μια αμφισβήτηση για το αν οι καμπάνιες του Αγίου Βαλεντίνου αποδίδουν πραγματικά ή αν τελικά είναι ένα πυροτέχνημα που δεν φέρνει αποτέλεσμα, παρά μόνο σε πολύ συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Η απάντηση είναι ότι, ναι, μία καμπάνια για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου μπορεί να σου φέρει ικανοποιητικά αποτελέσματα. Αρκεί να έχεις ένα καλό στρατηγικό πλάνο, άφθονη δημιουργικότητα, ποιοτικές διαφημίσεις που δημιουργούν αλληλεπιδράσεις στα social media κανάλια σου και μια δυνατή email καμπάνια!

Όπως ήδη αναφέραμε, τα email campaigns είναι μία εξαιρετική επιλογή για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Περνούν άμεσα στο μήνυμα που θέλεις, χωρίς να κοστίζουν ακριβά. Γνωρίζεις ωστόσο, πως δεν είσαι η μοναδική επιχείρηση που θα τρέξει email καμπάνιες για αυτή την ημέρα. Γι’αυτό, έχε στο νου σου ότι χρειάζεται να ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους και να μην γίνεις άλλο ένα email που θα περάσει απαρατήρητο.

Μερικά από τα πράγματα που πρέπει να κάνεις για να μπεις στην καρδιά των πελατών σου είναι:

  • Χώρισε τα mail lists σου σε κατηγορίες, με βάση το marketing πλάνο σου
  • Αποφάσισε το χρονοδιάγραμμα της καμπάνιας σου (εδώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις στατιστικά από προηγούμενες καμπάνιες που έχεις τρέξει)
  • Χρησιμοποίησε ένα πολύ ελκυστικό και έξυπνο θέμα για το email σου
  • Πρόσθεσε δελεαστικά και ζεστά γραφικά στο email
  • Προσωποίησε τα emails ανάλογα με την κατηγορία που χρησιμοποιείς κάθε φορά

Δες πως μπορείς να προβληθείς μέσα από το 11888 giaola!

Φτιάχνοντας το στρατηγικό πλάνο

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, άλλες επιχειρήσεις μπορεί να έχουν προϊόν και άλλες κάποια υπηρεσία για να προωθήσουν. Δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις; Μια καλή ιδέα είναι να σκεφτείς ποιο προϊόν ή υπηρεσία σου είχε περισσότερη ζήτηση πέρυσι την ίδια εποχή.

Αφού το εντοπίσεις, πρόσθεσέ το την καμπάνια σου. Οι πελάτες σου σίγουρα θα ενθουσιαστούν να το δουν στην προσφορά τους. Επιπλέον μπορεί να γλιτώσεις αρκετό από τον χρόνο τους, βγάζοντάς τους από την απορία, τι δώρο να προσφέρουν φέτος. Θυμήσου ότι είναι η ιδανική περίοδος για να υπενθυμίσεις στους πελάτες σου τις προσφορές σου, δημιουργώντας τους την ανάγκη να κάνουν την αγορά τους από νωρίς!

Χωρίζοντας τις λίστες σε κατηγορίες

Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι απευθύνεσαι σε διαφορετικούς ανθρώπους με διαφορετικές ανάγκες και ενδιαφέροντα. Συνεπώς, το να επικοινωνήσεις σε όλους το ίδιο μήνυμα, πιθανότατα να σου έφερνε ελάχιστα αποτελέσματα. Η σωστή στρατηγική ορίζει πως η λίστες σου πρέπει να χωρίζονται σε κατηγορίες που να συγκεντρώνουν κοινά χαρακτηριστικά, ανάλογα με τον σκοπό που θέλεις να εξυπηρετήσεις.

Οι πιο συνήθεις κατηγοριοποιήσεις σε λίστες είναι οι εξής:

  • Γένος: Σίγουρα με διαφορετικό τρόπο θα προσεγγίσεις το αντρικό κοινό σου από το γυναικείο. Φυσικά ανάλογα με τα γούστα και τις ανάγκες τους.
  • Ηλικία: Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου έχει αρκετά διαφορετική προσέγγιση από άτομα που ανήκουν σε διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ. Συνεπώς και η δική σου προσέγγιση θα πρέπει να διαφέρει.
  • Ενδιαφέρον: Μπορείς να καταλάβεις τα ενδιαφέροντα των πελατών σου από την δραστηριότητά τους μέσα στο site σου ή από τις αγορές τους. Ακόμα και από την δραστηριότητά τους σε προηγούμενες καμπάνιες που έτρεξες.
  • Δραστηριότητα: Σίγουρα με διαφορετικό τρόπο θα προσεγγίσεις τους ενεργούς πελάτες σου από εκείνους που είναι ανενεργοί και θέλεις να τους «αφυπνίσεις».

Δημιούργησε ελκυστικό περιεχόμενο

Το πρώτο πράγμα που θα κρίνει την επιτυχία ή την αποτυχία του email που θα στείλεις, είναι το θέμα του. Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι παραλήπτες και θα αποφασίσουν αν τους τραβάει την προσοχή ώστε να το ανοίξουν ή αν θα το προσπεράσουν. Για τον λόγο αυτό, προσπάθησε τα θέματα που θα βάζεις να είναι μικρά, έξυπνα, ελκυστικά, ξεκάθαρα και όχι spammy.

Στο κυρίως email διάλεξε ένα απλό, καθαρό αλλά και ταυτόχρονα ζεστό και χαρούμενο template. Καλό θα είνα να βάζει τον πελάτη σου στη σωστή διάθεση, χωρίς να τον κουράζει.

Η επιλογή της προσφοράς είναι επίσης σημαντική! Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, την περίοδο πριν του Αγίου Βαλεντίνου, οι πελάτες βομβαρδίζονται από emails εταιρειών. Αυτό που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους, είναι μια προσφορά στην οποία δεν θα μπορούν να αντισταθούν!

Μερικές τακτικές για να κάνεις την προσφορά σου ακόμα πιο δελεαστική είναι να προσφέρεις δωρεάν μεταφορικά, δωρεάν επιστροφή ή αλλαγή, ξεχωριστή συσκευασία και τη δυνατότητα να προσθέσουν ένα προσωπικό μήνυμα ή ευχή στο δώρο τους.

Προώθησε την επιχείρησή σου.

Γεωργία Κουτσούκου

Recent Posts

Τι πρέπει να προσέξεις στον σεισμό

Οι σεισμοί είναι ένα ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο στην χώρα μας και με το πέρασματων ετών…

7 months ago

Πώς να προετοιμαστείς σωστά για ταξίδι με το αυτοκίνητο

Τα οδικά ταξίδια, μπορούν να μείνουν πραγματικά αξέχαστα αν υπάρχει σωστήπροετοιμασία και οργάνωση. Οι εικόνες…

9 months ago

Επιλογή Κλιματιστικού με Βάση το BTU & Τετραγωνικά

Ψάχνεις να εγκαταστήσεις ένα νέο κλιματιστικό στο χώρο σου; Το πρώτο κριτήριο για την επιλογή…

4 years ago

Εγκατάσταση Κλιματιστικού: Τι πρέπει να γνωρίζεις

Αν θες να διατηρήσεις το σπίτι σου δροσερό τους καλοκαιρινούς μήνες και ζεστό τους χειμερινούς,…

4 years ago

Πότε μπορεί να χρειάζεσαι άντληση υδάτων;

Η ανάγκη για άντληση υδάτων, είναι ένα ζήτημα που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τα τελευταία…

4 years ago

Αποφράξεις Αποχετεύσεων: Πότε Χρειάζεσαι Συνεργείο;

Οι αποφράξεις είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που θα αντιμετωπίσεις στην καθημερινότητα σου.…

4 years ago