Το 11888 μεγαλώνει, εξελίσσεται και κάνει ένα μεγάλο πέρασμα από την εποχή της πληροφορίας στην εποχή της online υπηρεσίας! Τι σημαίνει αυτό; Πλέον προσφέρεται η δυνατότητα να κλείσεις ραντεβού μέσα από το 11888. Μπορείς είτε online μέσω του site και του app, είτε τηλεφωνικά μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, έχοντας το πακέτο Plus! Η νέα αυτή δυνατότητα δεν είναι διευκόλυνση μόνο για τους χρήστες που επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού για κάποια υπηρεσία. Αποτελεί και ένα πολύ ισχυρό εργαλείο τον επαγγελματία που αναζητά διαρκώς τρόπους να αναπτύξει την επιχείρηση και το πελατολόγιο του. Να επισημάνουμε ότι το πακέτο Plus συνδυάζεται μόνο με πακέτο προβολής Premium ή Platinum.
Γιατί να αποκτήσεις το πακέτο Plus;
Με την απόκτηση του πακέτου Plus, αποκτάς ένα ισχυρό εργαλείο που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό. Επιπλέον θα σε βοηθήσει να αυξήσεις το πελατολόγιο και το εισόδημά σου. Βοηθάς τους πελάτες σου όχι μόνο να σε βρουν πιο εύκολα και γρήγορα, αλλά και να κλείσουν ραντεβού μαζί σου απλά… με ένα κλικ. Κι αυτό 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, από όπου και αν βρίσκεσαι.
Συγκεκριμένα, έχεις τη δυνατότητα να προβάλλεις μέσα από το προφίλ σου τις υπηρεσίες τιμοκαταλόγου σου. Έτσι οι πελάτες μπορούν να κλείνουν απευθείας ραντεβού για αυτές. Παράλληλα μπορείς να στέλνεις την προσφορά σου για οποιαδήποτε υπηρεσία εκτός τιμοκαταλόγου ζητούν υποψήφιοι πελάτες. Και στην περίπτωση που το αίτημα για προσφορά των υποψήφιων πελατών δεν απευθύνεται μόνο σε εσένα αλλά και σε άλλους επαγγελματίες της κατηγορίας σου; Έχεις την ευκαιρία να κερδίσεις το ραντεβού εφόσον έχεις υψηλή αξιολόγηση, ολοκληρωμένο προφίλ και φυσικά…καλές τιμές! Μην ξεχνάς πως τα τελευταία χρόνια οι πλατφόρμες που δίνουν την δυνατότητα online ραντεβού έχουν αυξηθεί σημαντικά. Παράλληλα έχει αυξηθεί και η ζήτηση των πελατών για τέτοιου είδους υπηρεσίες.
Πώς θα φτιάξεις ένα ολοκληρωμένο προφίλ με το πακέτο Plus;
Για να βελτιστοποιήσεις τις δυνατότητες της νέα υπηρεσίας, σου παρουσιάζουμε έναν πλήρη οδηγό για να φτιάξεις ένα ολοκληρωμένο προφίλ που θα προσελκύει τους πελάτες του 11888.
Στοιχεία Προφίλ
- Τι να κάνεις
Ξεκινώντας το προφίλ σου στο 11888.gr, θα σου ζητηθεί να προσθέσεις τα στοιχεία της επιχείρησής σου. Φρόντισε να γράψεις ολόκληρη την ονομασία της επιχείρησής σου. Με αυτόν τον τρόπο, το πελατολόγιο σου θα είναι σίγουρο ότι πρόκειται για εσένα και όχι για κάποια άλλη επιχείρηση. Μην ξεχάσεις να προσθέσεις όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σου, συμπεριλαμβανομένων των τηλεφωνικών αριθμών, του φαξ (αν διαθέτεις) και του email. Πολύ σημαντικό είναι να έχεις την ακριβή διεύθυνση που θα σε βρουν οι πελάτες.
Τέλος, θα χρειαστεί να επιλέξεις σε ποια επαγγελματική κατηγορία ανήκεις. Αισθάνεσαι ότι η δουλειά σου μπορεί να εμπίπτει σε παραπάνω από μία κατηγορίες; Επίλεξε αυτήν που αντιπροσωπεύει καλύτερα το επάγγελμά σου, ώστε να εμφανίζεσαι στα σωστά αποτελέσματα αναζήτησης.
- Τι να μην κάνεις
Απόφυγε να βάλεις την ονομασία της επιχείρησής σου με συντομογραφία ή γραμμένη στα greeklish. Στα στοιχεία επικοινωνίας δώσε εκείνα που αφορούν καθαρά την επιχείρησή σου και όχι τα προσωπικά σου τηλέφωνα και email (εκτός και αν ταυτίζονται). Το ίδιο ισχύει και στο θέμα της διεύθυνσης.
Tip: Αφού ολοκληρώσεις την διαδικασία ενεργοποίησης του προφίλ σου μην ξεχάσεις να πας ξανά στα στοιχεία Προφίλ σου και να επιλέξεις αν θέλεις να συμμετέχεις σε Προσωπικά ή Ανοιχτά αιτήματα για προσφορές!
Ωράριο διαθεσιμότητας
- Τι να κάνεις
Φτιάξε ένα πλήρες ημερολόγιο διαθεσιμότητας που μπορείς να εξυπηρετείς ραντεβού. Επίλεξε όλες τις ημέρες και ώρες που δέχεσαι ραντεβού (για παράδειγμα το ωράριο λειτουργίας του καταστήματός σου αν υπάρχει). Το ημερολόγιο διαθεσιμότητας μπορείς να το επεξεργάζεσαι όσο συχνά θέλεις. Μην βιαστείς όμως να περιοριστείς στις διαθεσιμότητες που θα βάλεις στο προφίλ σου, με τον φόβο ότι ίσως η ώρα που θα σου ζητηθεί να είναι ήδη κλεισμένη. Έχε κατά νου ότι το πελατολόγιο σου μπορεί να χρησιμοποιήσει φίλτρο στην αναζήτησή τους, επιλέγοντας συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες που θέλουν να εξυπηρετηθούν. Άρα όσο πιο μεγάλη είναι η διαθεσιμότητά σου τόσο πιο συχνά θα εμφανίζεσαι στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- Τι να μην κάνεις
Φυσικά είναι καλή τακτική να βάλεις τις ημέρες και ώρες που μπορείς να εξυπηρετήσεις ραντεβού. Μην γεμίσεις το ημερολόγιό σου με ημέρες και ώρες που ξέρεις εξαρχής ότι δεν εξυπηρετείς ραντεβού ποτέ (πχ αν δεν εργάζεσαι Κυριακές), μόνο και μόνο για να βγεις στα αποτελέσματα όσων θέλουν να εξυπηρετηθούν όταν εσύ δεν μπορείς. Μην ξεχνάς ότι τα αιτήματα για ραντεβού που θα δέχεσαι, θα θέλεις πραγματικά να τα εξυπηρετείς και όχι να αφήνεις τους πελάτες δυσαρεστημένους.
Δες πως μπορείς να προβληθείς μέσα από το 11888 giaola!
Προσθήκη υπηρεσίας
Στο σημείο αυτό φτιάχνεις τον τιμοκατάλογό σου, τις υπηρεσίες δηλαδή που προσφέρεις στους πελάτες σου. Το πρώτο βήμα είναι να βάζεις σε κάθε προσφορά έναν ξεκάθαρο τίτλο. Έτσι, το πελατολόγιο σου θα καταλάβει ακριβώς τι υπηρεσία προσφέρεις. Στη συνέχεια, επένδυσε σε μια αναλυτική περιγραφή της υπηρεσίας σου και μην αρκεστείς στα τυπικά που γράφουν όλοι. Θυμήσου και πάλι ότι την ίδια ή παρόμοια υπηρεσία με εσένα θα προσφέρουν και άλλοι επαγγελματίες. Άρα, θα πρέπει να κάνεις κάτι ώστε να ξεχωρίσεις και να πείσεις τον πελάτη να προτιμήσει εσένα. Δώσε του, λοιπόν, όλη την απαραίτητη πληροφορία.
Παράλληλα, θα χρειαστεί να επιλέξεις την τιμή της υπηρεσίας, αν εξυπηρετείς στο κατάστημά σου, κατ’ οίκον ή και τα δύο. Τέλος, το σύστημα θα σου ζητήσει να επιλέξεις μία κατηγορία που θα αντιστοιχεί στην υπηρεσία σου καθώς και ετικέτες. Οι ετικέτες είναι εκείνες οι λέξεις που μπορεί να βάλει ο χρήστης στην αναζήτησή του όταν ψάχνει για μια υπηρεσία (πχ αν μιλάμε για υπηρεσίες ομορφιάς και νύχια, η ετικέτα μπορεί να είναι «μανικιούρ» , «ημιμόνιμο» ή «γαλλικό»). Σε αυτή την περίπτωση, επίλεξε όσες περισσότερες ετικέτες θεωρείς ότι ταιριάζουν στην υπηρεσία σου ώστε να εμφανίζεσαι πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τι πρέπει να προσέξεις
Απόφυγε να χρησιμοποιείς γενικούς ή παραπλανητικούς τίτλους για τις υπηρεσίες του τιμοκαταλόγου σου. Επίσης, τα υπερβολικά μεγάλα κείμενα χωρίς χρήσιμες πληροφορίες κουράζουν τον πελάτη αντί να τον πείσουν να σε επιλέξει.
Παράλληλα, μην βάζεις υπερβολικά χαμηλές τιμές για να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές και ακόμα πιο σημαντικό, μην βάζεις τιμές του στυλ «1 ευρώ», ώστε να δώσεις άλλη τιμή στη συνέχεια κατ’ ιδίαν.
Έχε στο νου σου ότι δεν υπάρχει φίλτρο στην αναζήτηση με βάση την τιμή ούτως ή άλλως, ενώ οι πελάτες θα θέλουν να ξέρουν εξαρχής την πραγματική τιμή της υπηρεσίας που χρειάζονται. Συνεπώς αν δεν έχουν την πιθανότητα δεν θα σε επιλέξουν. Τέλος, μην επιλέγεις ετικέτες που δεν ταιριάζουν στην υπηρεσία που περιγράφεις με στόχο για να βγαίνεις σε περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης. Ο πελάτης όταν ψάχνει για κάτι συγκεκριμένο δεν θέλει να βλέπει πράγματα που δεν ταιριάζουν στην αναζήτησή του και μπορεί να σε θεωρήσει spam.
Tip: Βάλε συνδυαστικές υπηρεσίες τιμοκαταλόγου. Αν γνωρίζεις ότι οι ήδη υπάρχοντες πελάτες σου προτιμούν 2 ή περισσότερες υπηρεσίες συνδυαστικά (πχ κούρεμα και χτένισμα για τους κομμωτές), φτιάξε μια υπηρεσία τιμοκαταλόγου που να συμπεριλαμβάνει και τα δύο. Έτσι θα προσελκύσεις περισσότερους πελάτες, αφού θα βρίσκουν όλα αυτά που χρειάζονται μαζί.
Αν δεν έχω τιμοκατάλογο;
Στο 11888 γνωρίζουμε ότι σε ορισμένα επαγγέλματα δεν υπάρχει πάντα συγκεκριμένος τιμοκατάλογος για μια υπηρεσία, αφού από πελάτη σε πελάτη μπορεί να διαφέρει. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να εμπλουτίσεις το προφίλ σου με έναν μικρό τιμοκατάλογο. Αν για να βγάλεις κοστολόγιο για μια εργασία χρειάζεται πρώτα να την αξιολογήσεις, φτιάξε υπηρεσίες τιμοκαταλόγου που να αφορούν την επίσκεψη, αξιολόγηση ή εκτίμηση που κάνεις στο πελατολόγιο σου για να του δώσεις προσφορά, δίνοντας μια σύντομη περιγραφή για τους παράγοντες που θα επηρεάσουν την τελική τιμή.
Εμπλούτισε το επαγγελματικό σου προφίλ με φωτογραφίες
Το προφίλ σου είναι η βιτρίνα σου και θέλεις να είναι περιποιημένο! Διάλεξε προσεκτικά τη φωτογραφία που θα βάλεις ως κεντρική ώστε να είναι υψηλής ποιότητας και αισθητικής και να φαίνεται ελκυστική στον χρήστη που θα σε δει στην αναζήτησή του. Παράλληλα, εμπλούτισε το προφίλ σου με επιπλέον φωτογραφίες ή βίντεο που να δείχνουν την δουλειά σου ή τον χώρο που εξυπηρετείς. Έχει υπόψιν σου ότι οι διαστάσεις για την φωτογραφία/logo που θα έχεις ώς βασική στο προφίλ, θα πρέπει να έχει διαστάσεις 210×210.
Εξυπηρέτησε αποτελεσματικά τους πελάτες
Ενεργοποίησε τις ειδοποιήσεις του 11888 για να τις λαμβάνεις sms και email. Έτσι θα ενημερώνεσαι εγκαίρως για τα αιτήματα για ραντεβού και προσφορές που σου ζητούνται. Καλό είναι να μην αφήνεις το πελατολόγιο σου δυσαρεστημένο περιμένοντας για μια απάντηση.
Παράλληλα, μπορείς να κατεβάσεις το app του 11888 ώστε να έχεις τη δυνατότητα να απαντάς στα αιτήματα και τα μηνύματα των πελατών σου όπου και αν βρίσκεσαι. Με λίγα λόγια, κάνε το 11888 ένα καθημερινό εργαλείο της δουλειάς σου. Έναν προσωπικό βοηθό, που δεν θα αργήσει να σου φέρει αποτελέσματα!
Ενημέρωσε τους πελάτες σου για τη νέα δυνατότητα
Η επιχείρησή σου διαθέτει δικά της κανάλια στα social media; Μην ξεχάσεις να επικοινωνήσεις στο πελατολόγιο σου ότι πλέον διαθέτεις τη δυνατότητα να τους εξυπηρετείς με online ραντεβού. Ακόμα και αν δεν στο έχουν ζητήσει ποτέ οι ίδιοι μέχρι τώρα, σίγουρα είναι πολλοί εκείνοι που θα ενθουσιαστούν με αυτή την νέα επιλογή που τους δίνεις! Επιπλέον, αν σκεφτείς ότι με το το προφίλ σου στο 11888, αποκτάς το προσωπικό σου URL, δηλαδή μία μικρή προσωπική σου ιστοσελίδα που μπορείς να προωθήσεις με όποιον τρόπο θέλεις.